2015/01/31


W snach wszystko jest inne, we śnie wiele rzeczy się wydaje i ten czy tamten uśmiech może być zdecydowanie bardziej czuły, szpilki o wiele wyższe, a uczucia mądrzejsze. Ale we śnie lepszym wydaje się spojrzenie, jakie on zatapia w mojej pokerowej twarzy i tęsknota też jest silniejsza, i aż chciałoby się krzyknąć, że przecież wszystko bujda i w ogóle nie tak, ale nie można, bo to tylko sen, który zostawia w głupich myślach nieznośne ślady i to jest aż śmieszne, że nie da się ich zetrzeć żadnym przebudzeniem

11 komentarzy:

  1. czasami sny są straszne i dobrze, że nie są rzeczywistością.

    OdpowiedzUsuń
  2. to dobrze, ze nie straszny, ale czasem takie bywaja, wole rzeczywistosc, moja jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no czasem sa bardzo realne i wplywaja na uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sny...to magia. Czasem przerażająca, czasem zbawienna, czasem miła dająca wytchnienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. rzadko mi się coś śni, a jak się już przyśni to czasem przeraża i nie da się od tych myśli uwolnić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tę formę snu i jego całokształt. Zawsze zastanawiałam się(notabene nadal tak mam) czemu tak się dzieje, że śnimy? Jak wpływa na nasze życie? Jaki jest sens snu? Bardzo mnie ciekawi i nurtuje fakt snu. To dlaczego tak a nie inaczej śnimy? Ja mam czasem takie wyimaginowane sny, że aż mnie one przerażają momentami, brrr;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Możliwe :) Ja czasem się zastanawiam, czemu dane sytuacje mi się śnią..?

    OdpowiedzUsuń
  10. śnił mi się dziś mój egzamin ustny z polskiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, w snach wszystko odczuwa się intensywniej :) A niektóre bywają tak realne, że siedzą mi później cały dzień w głowie.

    OdpowiedzUsuń